Etiketler

, , ,

Kadın 1 – Ayyy, başladı yine temizliğe lanet kadın!
Kadın 2 – Komşuu! Duyuyorum sesini!
Kadın 1 – Duy ayol! Sana diyorum zaten. Nereden gördün sen balkonun böyle temizlendiğini? Köyden mi geldin hanım? Ne medeniyetsiz şeymişsin sen! Nereye taşınmışım ben Allah’ım…
Kadın 2 – Aah! Terbiyesize bak! Başıma dert olmaya taşınmış mübarek! Sana mı soracağım balkonun nasıl temizleneceğini imansız?
Kadın 1 – Ne?
Kadın 2 – İmanın olsa arada sen de yıkardın balkonunu. Kaç haftadır su görmedi balkon yazık. Çamaşırım düşecek de senin tellere takılacak diye ödüm kopuyor. Leş gibi!
Kadın 1 – Allah Allah! Ben temizliyorum balkonumu da telimi de. Senin gibi şakır şukur yıkayınca mı oluyor iman, kendine Müslüman? Pis sularını başımdan aşağı geçirdin!
Kadın 2 – Ne işin var sabah sabah balkonda?
Kadın 1 – Tabii, doğru, düşünemedim Pazar günü sabahın sekizinde balkon yıkayacak birileri çıkabileceğini.
Kadın 2 – Sen silkelenirken alt kattakileri düşünmüyorsun ama. Bokçu çamurcuyu kınıyor.
Kadın 1 – Ya sen önce kedinin topak topak kıllarını aşağı atma görgüsüz!
Kadın 2 – Ay sen senin kedi evden kaçtı diye bizimkini mi kıskanıyorsun?
Kadın 1 – Aaaah! Üstüme iyilik sağlık! Daha neler? Evde bir başına oturmaktan hayal gücün gelişmiş senin iyice!
Kadın 2 – Kedi bile sana dayanamadı da evden kaçtı.
Kadın 1 – Ayol benim kedi yeni mahallesine alışınca gelir evine. Senin kocan sana tahammül edemiyor da eve arada uğruyor. Ne anlatıyorsun sen?
Kadın 2 – Sen ne biliyorsun benim kocamı hanım? Delikten mi gözetliyorsun?
Kadın 1 – Sen öyle mi yapıyorsun da?
Kadın 2 – Ne bileyim, gözün var herhalde kocamda. Eve atmanın yolunu arıyorsun zahir!
Kadın 1 – Aaaaaa! Şu moruk cadaloza bak hele! Sen bu kadar kocamışsan kocan olacak bahtsız herif neye benziyordur kimbilir? Ne gözleyeceğim yollarını? Bir aydır sizin kavgalarınızı dinlemek zorunda kaldığımdan biliyorum hayatı herife zehir ettiğini. Lanet olsun buraya taşındığım güne!
Kadın 2 – Defol git, nereden geldiysen oraya dön be kadın! Asıl biz bıktık senin gürültünden! İki günde bir alem yapılıyor evinde kızlı-erkekli!
Kadın 1 – Yobaz karı! Onlar benim iş yerinden arkadaşlarım. Şerefsiz ucube!
Kadın 2 – Sen onu benim külahıma anlat! Kerhaneye çevirdiniz evi Allahsız karı!
Kadın 1 – Ay yeter! Bu kadarı da fazla artık, seninle uğraşamam ben daha fazla. Polis çağırmaya gidiyorum.
Kadın 2 – Git nereye gidersen git! Cehenneme kadar yolun var! Asıl ben seni bu apartmandan attırmazsam… Sen benim kocamın yönetici olduğunu bilmiyorsun herhalde.
Adam – Yahu hanım, bir uyutmadın Pazar Pazar. Ha biter, ha biter, bekliyorum, bitmedi sesin sabahın köründe.
Kadın 2 – Adam olaydın boyunu posunu bir gösterivereydin şu şıllığa! Sen uyu anca!
Adam – Ne oldu? Ne bağrınıyorsun? Sabah sabah kimi bulabildin de bu kadar kızdın?
Kadın 2 – Geç sen dalganı! Apartmana taşınan insanları hiç mi araştırmıyorsunuz siz önceden?
Adam – Onu ev sahibi bilir hanım.
Kadın 2 – İyi, aferin, namusumuz beş paralık olsun.
Adam – Kimden bahsediyorsun sen?
Kadın 2 – Şu paşababasının sarayından taşındığını zanneden haspadan! Eve giren çıkanın haddi hesabı yok. Namussuz!
Adam – Altımızdaki daireye taşınan bayandan mı bahsediyorsun yoksa?
Kadın 2 – Bayanı batsın!
Adam – Onunla mı kavga ediyordun sen?
Kadın 2 – Polis çağıracakmış sultanımız! Cibilliyetsiz!
Adam – Hanım sen ne yaptın?
Kadın 2 – Sana ne oluyor be? Sen niye bu kadar şaştın? Yoksa sen de mi ziyaret ediyorsun arada yeni komşunu?
Adam – Saçmalama kadın! Ben alt daireye kimin taşındığını görmedim bile.
Kadın 2 – Eee? Söylüyorum işte!
Adam – Ama dün evrakları dosyalarken gördüm bilgilerini de eve geç geldiğim için sana söyleyemedim. Bugün söyleyecektim. Ama şimdi bittik!
Kadın 2 – Neyi be herif? Çıldırtma!
Adam – Deli gibi kavga ettiğin o kadın kim biliyor musun?
Kadın 2 – Çok da umurumdaydı!
Adam – Bu kez çok sert kayaya tosladın hatun… O kadın bizim kaç yıllık birikimlerimizle aldığımız arsanın imar davasına bakan hakimmiş. Yaşlılık günlerin için düşlediğin evi bir süreliğine unutsan iyi olur.

