Etiketler

, , ,

Uyandığımda başucumda beni bekleyen bir bardak suya gülümserim. Su gibi berrak gözlerine dalmışçasına mutlu kalkar, gece beni düşündüğünü anlamanın huzuruyla selamlarım yeni başlayan günü.

İşe gittiğimde çantamda bulduğum sandviçe dünyanın en değerli sandviçiymiş gibi sarılırım. Olmasa aç kalacağımı bilen sevdiceğin içine özveri koyarak hazırladığı ekmeğimi törenle yer, dünyanın en doyurucu lokmaları eşliğinde sevgine taparım.

Odama kapanıp okumaya yazmaya adandığım sabahlarda yavaş yavaş yüreğime dolmaya başlayan sıcacık kahvaltı kokusuna sarılır, insan olduğumu hatırlarım. Sen olmasan yazı yazamayacağımı, sen olmasan kendime bakamayacağımı bilir kaderime göz kırparım.

Gittiğim yerden beni almaya geldiğini görünce sevinçten çıldıran yüreğim tüm bedenime aşk çığlıkları yollar. Dünyadaki en güzel tavuskuşunun beni tercih etmesinin gururuyla gerinen vücudumun biraz daha uzadığını hissederim.

Bir hata yapsam da beni kucaklayacağını bildiğim kolların arasında erir, iki kişilik bedende vücut bulurum.

Ey beni benden çok seven, düşünen, koruyan, kollayan, benden fazla tanıyan;

Gururumu, onurumu ve ihtiyaçlarımı herşeyden üstün tutan;

İsteklerimi gerçekleştirirken kendi isteğiymişçesine mutlu olan;

Hastalığımda bana bakmaktan, sağlığımda benimle oynamaktan yorulmayan;

Beyazlayan saçlarımı birlikte yaşlanmanın müjdesi olarak görüp sevgiyle kucaklayan;

Dünyanın en güzel kadını, en okunan yazarı, en zeki canlısı olduğumu sanacak denli yüreklendiren;

Beni hiçbir karşılık beklemeden, sadece ben olduğum için seven, bu sevgisiyle beslenen;

Yememi, içmemi, okumamı, yazmamı, giyinmemi, gezmemi, eğlenmemi, mutluluk denizlerinde yüzmemi, ben olmamı sağlayan!

Varlığın için tüm evrene şükrederek haykırıyorum: Seni çok fazla seviyorum.

