Etiketler

,

Sedat – Valla Turgay, flash diski kaybettiğimizi fark edince başımdan aşağı kaynar sular döküldü.

Turgay – Sorma abi.

Sedat – Ne menem bir şey bu teknoloji ya! Tüm hayatın bir saniyede yok oluyor.

Turgay – Valla öyle Sedatçım. Var ya, o an kalp krizi geçirebilirdim yani.

Sedat – Aman Allah korusun.

Turgay – Allah’ı kitabı kalmıyor ki abi! Bu proje benim her şeyim şu anda. İkimizin de hayatını kurtaracak aga!

Sedat – Sus sus, nasıl heyecanlanıyorum bilemezsin. Bir de sonuna geldik ya artık. Nilüfer’le planlarımızı bile yaptık. İlk iş Gamze’yi daha iyi bir okula vermek abicim. Bu işten alacağımız parayla hayatı değişecek yavrumun.

Turgay – Bizimki ne olacak sanki oğlum? Valla ben önce bir haftalığına güneye inip şu projenin yorgunluğunu atacağım. Bugün bitiririz değil mi abi? Bitsin artık, yorulduk be ya.

Sedat – Biter abi, bir şey kalmadı ki zaten. İki yıldır kafa patlatıyoruz. Tamam sayılır her şey. Birkaç minik detay artık. Süslemesi diyelim. De, senin laptopta sakladığın dosyalar hep son halleri miydi yoksa geriden mi başlayacağız?

Turgay – Yok be Sedat’ım! Abin her aşamasında tüm yedekleri güncelledi. Ayıp ettin!

Sedat – Olur mu abi? Şu an nasıl bir eziklik içindeyim anlatamam. İyi ki kopyalamışsın çalışmaları. Yok işte flash disk. Yer yarıldı içine girdi mübarek! Ben sana ayıp olmasın diye bir yere de kopyalamamıştım. İşimiz bana kalsa her şey bittiydi şimdi. Çok utanıyorum ya.

Turgay – Ne diyorsun oğlum? Olur mu öyle şey?

Sedat – Sıfırlamıştık abi! İki yıllık emek, tüm hayaller uçup gitmişti sen olmasan.

Turgay – Ben bir daha başlamazdım da. Tamamen vazgeçer, hayata küserdim inan.

Sedat – Ben de!

Turgay – Neyse bırak şimdi, olmuş bitmiş işte, ne yapacaksın, her şey insanlar için, hata yapabiliyor insan. Ders almak önemli abicim. Beni örnek al biraz. Herhalde bundan sonra sen de kopyalarsın her şeyi. Kopyalayacaksın tabii. Bizim ürünümüz bu. Ayıp ne demek?

Sedat – Ne bileyim işte abi. Kusura bakma.

Turgay – Yok abicim olmaz. Bak bana! Evde laptopa kaydettim. O dosyaya bir şey olursa diye bir daha kaydettim. Yetmedi harici diske kopyaladım. Sadece senin flash diske güvenseydim hayatımız kararmıştı.

Sedat – Sorma Turgay. Çok mahcup oldum.

Turgay – Yok önemi yok da yani abi mahcubiyet hiçbir şeyi çözmüyor ki. Biraz dikkat edelim.

Sedat – Sana ciddi anlamda borçlu kaldım. İyice ezildim abi.

Turgay – Tamam be oğlum, bırak şimdi bunları. Bak geldik eve. Sen inip şu kapıyı açsana ezikcan. Arabayı parkedeyim.

Sedat – Kölen olduk tabii Turgay Bey. Yaparız. Hak ettim ben bunu … da … abi şu kapıdaki senin eve temizliğe gelen kadın değil mi?

Turgay – Ha evet Döne Hanım. Yeni gelmiştir. Ne bilsin kadın öğlen vakti eve döneceğimi. Yollarız onu şimdi.

Sedat – Yok da, çok telaşlı görünüyor kadın. Baksana buraya doğru koşuyor. Arabayı böylece bırakıp bir insen abi, anlayalım ne olmuş.

Döne Hanım – Tugay Bey! Tugay Bey, ben de seni arıyom teminden belidir.

Turgay – Telefon arka koltukta, çantada da, duymamışımdır Döne Hanım. Hayırdır, ne oldu, ne bu halin?

Döne Hanım – Sorma Tugay Bey, eve hırhız girdi.

Turgay – Ne?

Döne Hanım – Ben geldiğimde evdeymişti de kapıyı açınca balkondan atladı cavır.

Turgay – Çok bir zarar var mı evde?

Döne Hanım – Yok Tugay Bey, eyi ki ben geldimidi de pek bişeycik alamamış ondan kelli herhal.

Turgay – Of, iyi bari.

Döne Hanım – Pek eyi deel Tugay Bey.

Turgay – Neden?

Döne Hanım – Senin şu pek möhüm bi çantan var ya odanda. Kapkara, çikin bişey.

Turgay – Bilgisayar çantam mı?

Döne Hanım – Hee o. Şimdi orda deel Tugay Bey.

Turgay – Ne? Nasıl ya? Laptop! Aman Allahım! Çabuk polise haber verin! Eyvahlar olsun! Poliiiis! İmdaaat! Oğlum Sedat, bittik biz!

Sedat – Tamam abi, sakin ol nolur, bulunur. Cana gelmesin Turgaycım.

Turgay – Başlatma canından Sedat! Daha ne olsun? Proje!

Sedat – Harici diskte de kayıtlı ya abi, nolacak?

Turgay – Harici disk de laptop çantasının içindeydi!

Sedat – Ne diyorsun ya? Nasıl bir mantıktır oğlum bu? Ne dediğinin farkında mısın sen? Ulan gerizekalı, bu muydu lan senin alacağın tedbir? Sana güvenip seninle yola çıkan hıyarda zaten kabahat! Hay ben…

Turgay – Ayıp oluyor ama abi. Yanlış yapmışız işte, herkes hata yapabilir. Öf…

Sedat – Ne biçim hata lan bu? Ulan çakma beyin! Allah belanı versin Turgay!

